Blog Image

Fiat 500 Klub Danmark

Stakkels lille fyr…

Fiat jorden rundt Posted on 17. april 2012 07:39

Denne stakkels lille Fiat 500 D er set i en lade i Sverige……. er der nogen der allerede nu leder efter et kommende vinter projekt?

En fræk lille sag….

Fiat jorden rundt Posted on 13. april 2012 20:11

…..fanget af Hessel’s årvågne blik (og iPhone) i Fredericia!

Johnny’s Giannini

Medlemmernes køretøjer Posted on 28. marts 2012 17:50

En lille opdatering fra webmaster hovedkvarteret i ørken byen smiley

20. marts 2012

Motorhistorisk Samråd Posted on 21. marts 2012 17:14

Nemmere at finde historik på køretøjer

Trafikstyrelsen har gjort det muligt at se synsrapporter på internettet og dermed gjort det nemmere at finde historik på køretøjer.

Lang vej til specielle nummerplader

I et nyt lovudkast fra Skatteministeriet er der lagt op til, at 26 lokale motorkontorer lukker den 1. februar 2013. Det betyder blandt andet, at køretøjsejere fremover skal til Høje Tåstrup, Aalborg, Århus eller Odense for at få udleveret specielle nummerplader – heriblandt ønskenummerplader og historiske nummerplader til veterankøretøjer.

Veteran transportere fritaget fre nye miljøkrav

Den første marts 2012 skærpede Trafikstyrelsen miljøkravene til nyregistrerede taxier, limousiner og biler til offentlig servicetrafik, med mindre køretøjet er mere end 35 år eller har en akselafstand over 3500 mm.

Læs mere på http://motorhistorisk.dk

Set i Sharjah

Fiat 500 Versione 2007 Posted on 19. marts 2012 17:23

Disse små skønheder er set på en bil tuningsmesse i Sharjah, de Forenede Arabiske Emirater.

Ciao johnny b

endelig forår

Medlemmernes køretøjer Posted on 18. marts 2012 18:35

så er det endelig forår. hold k…. hvor er det dejligt og komme ud og køre . jeg kan kun sige at dette år næppe kan blive så vådt som sidste år smil. håber der kommer mange til messe i næste weekend. mvh jan

kører på en cylinder når den er varm

Teknik Posted on 16. marts 2012 19:39

Hej allesammen

Jeg er ny her og har været på min første tur i min bil.

Det gik godt de første 3-4 km. men så blev den varm og begyndte at hoste og kort tid senere kørte den kun på en cylinder tror jeg. Jeg nåede lige til et værksted der foreslog kaburator sprit som vi prøvede. Den kørte igen men på vej hjem derfra igen ca 5 km. kørsel begyndte det igen.

Er der nogen der forslag til hvad jeg skal gøre for ellers kommer jeg jo ikke uden for uldum i den…… HJÆÆÆÆÆLP..

Mange Fiat hilsner Per

PS. bil og motor har kun kørt 78000 km fra ny, så den er ikke slidt. 🙂

1.marts 2012

Motorhistorisk Samråd Posted on 11. marts 2012 18:31

Spørgsmål til ministre om veterankøretøjer

Formanden for Motorhistorisk Samråd, Anders Nannerup, og sekretariatsleder Ole Pedersen har for nylig haft møde med Skatteudvalgets formand, Gitte Lillelund Bech (V). Det resulterer nu i, at Transport-, Miljø- og Skatteministeren af Gitte Lillelund Bech får stillet nogle meget konkrete spørgsmål om vilkårene for de motorhistoriske køretøjer

Læs mere på http://motorhistorisk.dk

« ForrigeNæste »