Blog Image

Fiat 500 Klub Danmark

Sommerferie lukning

Nyt fra webmaster Posted on 24. juli 2014 13:02

Kære Fiat venner,

Web-sekretariatet er sommerferie lukket fra søndag den 27. juli til torsdag den 21. august.

Bemærk venligst at jeg i ovennævnte tidsrum kun har begrænset mulighed for at læse min email.

Med ønsket om en fortsat god sommer til jer alle!

Med venlig hilsen

Johnny b – webmaster

Nyhedsbrev per 13. juli 2014

Motorhistorisk Samråd Posted on 14. juli 2014 15:47

Så er der igen udsendt nyhedsbrev fra Motorhistorisk Samråd, se det på http://motorhistorisk.dk/.

johnny b – wemaster

kobling

Teknik Posted on 7. juli 2014 21:20

Tak for svar med min kobling. Har nu haft alt afmonteret igen da den rusker i 1 gear. ‘Svinghjul var pænt uden rust og varmepletter kobling helt ny alle lameller er lige lamelplade ikke revnet eller noget der er nyt udrykkerleje. Fik det hele samlet så kørte bilen fint men efter ca 3 km så begyndte den igen at ryste i 1 gear. jeg forstår ingenting kan det være trykfoden som ikke trykker lige når leje skal trykke ind på lameller der er intet i de andre gear det er lige før når kobling skal tage fat så rusker den. Jeg forstår ingenting kan det være gearkasse der er fejl gearkasse ophæng også skiftet…Kurt

kobling..

Teknik Posted on 2. juli 2014 20:02

hej mangler hjælp. har skiftet ny kobling på min fiat 500f. model. det er med ny tryknav skiver samt nyt leje. der er også skiftet gearkasse ophæng. når jeg så starter og sætter bilen i 1 gear rusker den meget rigtig meget. men hvis jeg starter i 2 gear intet problem, hvad poker kan det være.. medlem 740.

500L 1968

Medlemmernes køretøjer Posted on 29. juni 2014 19:39

Bilen er en årgang 1968 og vi er dens 2. ejer siden den oprindelige køber tog den med sig til Tyskland hvor han lod den renovere i 2005 og vi købte den i 2013.
Småting skulle gøres og fiat500ricambi har været en solid og særdeles billig leverandør af det der skulle benyttes.
Bilen er netop i juni 2014 blevet afgiftsbehandlet kr. 3.250,00 + nummerpladersmiley
Vi har købt den til min hustru, så det er den tredie klassiske bil vi har i husholdningen og absolut den mest nuttede…

500L 1968

Medlemmernes køretøjer Posted on 29. juni 2014 19:39

Bilen er en årgang 1968 og vi er dens 2. ejer siden den oprindelige køber tog den med sig til Tyskland hvor han lod den renovere i 2005 og vi købte den i 2013.
Småting skulle gøres og fiat500ricambi har været en solid og særdeles billig leverandør af det der skulle benyttes.
Bilen er netop i juni 2014 blevet afgiftsbehandlet kr. 3.250,00 + nummerpladersmiley
Vi har købt den til min hustru, så det er den tredie klassiske bil vi har i husholdningen og absolut den mest nuttede…

Opdateringer juni 2014

Nyt fra webmaster Posted on 29. juni 2014 18:23

FOTOALBUM er opdateret med to nye albummer; Classic sprint, Sjællandsringen samt Sønderjyllandstræf.

MEDLEMSSIDEN er opdateret med nye medlemslister samt nye numre af Fiat 500 Tidende og Fyrklöverbladet.

God fornøjelse!

Johnny Breinholt – Webmaster

Fiat 500 lån til messestand

Medlemmernes køretøjer Posted on 11. juni 2014 14:58

Hej Medlemmer!

Håber I kan holde varmen, ellers må vi jo vippe taget af 🙂

Jeg har en Fiat 500 fra 1971 og er blevet spurgt om jeg vil låne den ud til en messestand på modemessen i København 3-6 August.

Det vil jeg selvfølgelig gerne, men tænkte også på om der ikke var et medlem tættere på København end min er i Kolding, der ville låne sin ud.

Der kommer ikke til at skulle sidde folk i bilen, højst en gine med tøj på.

Nogen der synes det kunne være “brillante” at have sin Fiat med på modemessen?

Lad mig høre fra jer.

Mikkel Overgaard
Medlem 729
mo@andhype.com
+45 42 600 300

« ForrigeNæste »