Kære Fiat venner

I forbindelse med at klubbens hjemmeside udbyder har opdateret deres hjemmeside program, er der desværre sket det at hjemmesiden flere steder ufrivilligt har ændret udseende, hvilket jeg håber snarest muligt at få rettet op på.

For lidt tid tilbage valgte vores udbyder ligeledes at opdatere Fotoalbummet, hvilket har medført at det nu kun er en administrator der kan tilføje nye album samt billeder til fotoalbummet. Også dette håber jeg hurtigst muligt at få fundet en løsning på, således at alle registreret medlemmer igen kan uploade billeder.

Indtil da er alle klubbens medlemmer meget velkomne til at sende billeder fra diverse træf, messer, sammenkomster, mm til undertegnede, hvorefter jeg med glæde lægger disse op på fotoalbummet. Brug meget gerne en anderkendt og sikker filoverførings side når i sender billederne, jeg kan f.eks. anbefale www.wetransfer.com der er både gratis og enkel at bruge.

Og til sidst et lille opråb – skulle der være nogen der ligger inde med ikke tidligere set materiale vedr. vores fælles hobby (brochure, værkstedsmanualer, farvekort, anmeldelser, mm), så send meget gerne dette til undertegnede via email og jeg skal straks lægge det på Tekniksiden.

Johnny b – webmaster