Hej Alle.
Min Fiat 500 L starter fint med kold motor, men hvis den har stået slukket i 15 min, skal den startes med speederen i bund og køre længe med starteren.
Jeg har lagt mærke til at efter den er slukket, står benzinen og drypper inde i benzinfilteret, og løber nærmest tilbage til tanken. Er der nogen der har en løsning på det?
I forhold til min bremsepedal, så er der stort set ingen frigang før den tager ved.
Kan det justeres?
På forhånd tak,
Anders
Hej AndersJeg fik ikke svaret på de to sidste spørgsmålDet er luftbobler du kan se i benzinfiltret det har ingen betydning, du kan mindske det ved at flytte benzinslangen væk fra den varme motor.frigang på bremsepedalen kan ikke justeres, der skal være 1mm og er den større lægger du en svejseklat på stangen så den bliver længere og er den for lille sliber du af enden
nu tror jeg at det hele er kommet medHilsen Holger 615
Hej AndersHar du prøvet at starte uden at træde koblingspedalen i bund, ellers prøv det, har du stillet ventiler fornylig ellers kontrollere afstanden de skal stå på o.20 gerne lidt løst.Håber du kan bruge det ellers må du vende tilbage.Hilsen Holger nr. 615