Hej venner,
Efter at jeg har fået lavet en ramme til den grønne D-model kan vi langt om længe komme videre med at få rettet den gamle skade i fronten.
Højre inderskærm er temmeligt medtaget, og det bedste ville nok være en ny.
Har fundet en orig. inderskærm til en 126’er i Italien.
Er der nogen der har konkrete erfaringer med at bruge en 126’er inderskærm på en 500?
Mener at boltafstanden på hjulophænget er lidt større på 126? Men hvad med faconen i øvrigt?
Nogen siger at det er uden problemer, andre siger at der er en masse tilpasning…?
Kører alle 126’ere med samme inderskærm, eller er der forskel på årgangene?
På billedet ligner den på en prik. Men hvad siger erfaringerne mon her fra klubben?
Mvh. Mikkel
Hej Jan Tak for svar.Har du et link eller nogle kontaktoplysninger på den leverandør?Bemærk at det er den inderste del med hjulophænget jeg mangler. Jeg har foreløbigt ledt uden held, ved de få som tilsyneladende har dem er det altid til en 126, hvor man så skriver ‘kan tilpasses til 500’…Derudover var jeg lidt lun på en original del, da de uoriginale reproduktioner som bekendt godt kan være i temmeligt svingende kvalitet. Men hvis der er meget der skal laves om for at tilpasse til 500 kan jeg næsten lige så godt reparere den gamle. Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre om nogen af jer har prøvet det i praksis?Altså 126’er inderskærm på 500. Go eller no-go? Mvh. Mikkel
til medlem nr 61. hvorfor køber du ikke en fiat 500 inderskærm, den koster næsten ingen ting. du kan købe den i køln , der ligger en der har alt til fiat 500 og han er billig. har brugt ham tit. så er du også fri for at tænke på det med 126 ernen. mvh jan krabbenhøft medl. 690