Blog Image

Fiat 500 Klub Danmark

Fiat 500 projekt sælges

Sælges Posted on 2. januar 2020 14:24

Fiat 500D årgang 1963 (type 3) den med døre der vender fremad, og tag der åbnes helt ned til motorhjelmen. Modellen ses der ikke så mange af, og der er et stort potentiale for et veterankøretøj som denne.
Der medfølger stort set hvad der mangler at blive monteret. Udover det kan der indgå tre motorer, og ekstra gearkasser. Der er en del nye dele, herunder lejer og lygter m.v.
Der er en del billeder af projektet, flere kan fremskaffes. Sidste billeder er indsat for at give et indtryk af hvad det er for en model og farve der er tale om.
Jeg er interesseret i, at sælge til en der vil sætte den gamle dame i stand, så finder vi nok den korrekte pris og hvad der må følge med. Alle reserve dele kan stadig købes, og koster ikke specielt meget.
Bilen er Dansk fra ny.

Beklager dybt, men billederne vil ikke vende som jeg mener de skal 🙂

Simca – FIAT Berlinette Le mans

Sælges Posted on 2. januar 2020 11:55

Hej

Jeg har fået tilsendt nedenstående salgannonce.

Mange Fiat-hilsner

Niels

I’m selling my little SIMCA 5 Berlinette Le Mans. It is a unique prototype that could have existed in 1939 with the exploits of Amédée Gordini and the talents of Dante Giacosa. I made up a story about the SIMCA Gordini victories at the 24 Hours of Le Mans. I designed it on the basis of a SIMCA 5. Its style is underlined by its lines of unbroken lateral lower panel and waistline of the body shell that originate at the foot of its grille. It is longer and lower than a Topolino to accommodate behind the front axle the small 4-cylinder 750cm3 FIAT 600D 34hp capable of 70hp in Abarth version. It will interest a fan of FIAT Topolino or SIMCA 5, concepts, street road… Could you share this information with your “Fiat 500 Klub Danmark” members? For more information, write to : alassalle@numericable.fr Video : https://www.youtube.com/watch?v=flFVi0GhVVI Merry Christmas and happy New Year Sincerely Alain LASSALLE