Hej Fiatvenner.
Ved ikke lige om dette er det rette forum for dette indlæg, men jeg prøver.
Er nyt medlem af klubben og jeg må sige, at jeg er meget positivt overrasket. For en ny ejer af denne lille perle er der bunker af info og gode råd.
Spørgsmål: Er det muligt at lave medlemslisten således, at man kan “sortere” i den efter biltype / postnummer ?
For mig ville det gøre en stor forskel at finde ligestillede i min nærhed, man kunne udveksle erfaring / venskab med.
De bedste Fiat hilsener
Erik Bang.
Hej Erik og JohnnyDette forslag var op at vende på generalforsamlingen i foråret, ganske udmærket ide.Er ved at se på det, at lave det i postnummmer orden er ikke den store opgave, om det kan lade sig gøre i biltyper ved jeg ikke, prøver at finde ud af noget.Men den bliver kun tilgængelig på hjemmesiden, og måske bliver den kun opdateret hver 3. måned, eller en gang om året, for den skal jo også vedligholdes Vender tilbage når der noget nyt.Mange Fiat-hilsnerNiels
Hej Erik
Et stort velkommen i klubben og mange tak for de pæne ord. Det er bestemt et udenmærket forslag du der har til medlemslisten. Ved ikke helt hvordan vi kan gøre det i pdf format, så gode råd modtages gerne fra andre. Mvh Johnny