Godt nytår til jer alle,
Min “nye” Fiat 500 fra sommeren 2008 og jeg fejrede nytåret med at runde de første
200.000 km 500 Fiat-hilsner
Hessel
Godt nytår til jer alle,
Min “nye” Fiat 500 fra sommeren 2008 og jeg fejrede nytåret med at runde de første
200.000 km 500 Fiat-hilsner
Hessel
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.
500’eren ser stadig pæn ud når den er nyvasket, men det holder jo ikke så længe på denne årstid. “Læderstuen” er stadig pæn, 3 af pladserne er som nye 🙂 mens man selvfølgelig godt kan se på førersædet at det er lidt brugt. Det hvide læderrat skiftede jeg ud fo ca. 20.000 km siden, det var lidt for slidt for mig, men mange andre knapt så hysteriske havde sikkert kørt med det længe endnu. Kombi-instrumentet blev også skiftet ved den lejlighed – det havde en lyd som gik mig på. Ud over sædvanlige ting der skiftes i forbindelse med service, har jeg en gang fået nye skiver og bremklodser for, støddæmpere hele vejen rundt og blæsermotoren for køleren. Den bruger ca. 0,5 liter olie pr. 10.000 km og virker ellers kvik. Udover de 4 Michelin dæk den blev leveret med og de 4 vinterdæk jeg også købte med det samme har jeg kun et et sæt Michelin dæk mere
Mvh. Hessel
Hej Hessel. Fint kørt af dig og 500, nu lavede champagneproppen vel ikke buler i bilen, da i fejrede.
Hej Hessel tillykke med jubilæet – så er det jo ved at være en RIGTIG bil…
Hvad er erfaringerne med 500’eren indtil nu? Hvad er repareret, og hvad er ikke længere ‘som nyt’?