Har for et halvt år siden solgt min Fiat 500L 1965, – Køber har nu kontaktet mig, da han er ved at sælge videre, Ny køber konstaterer sammen sælger at stelnummeret ikke passer sammen med det der står på Reg. attesten, Vedkommende som jeg solgte bilen til vil nu levere bilen tilbage til mig, Hvorledes vil jeg være stillet i pågældende sag, er meget forvirret, og har jeg en bil der intet er værd??
Meget forvirret medlem nr 704
Hvad blev enden på denne sag, og er der nogen der ved hvad der blev af bilen?
Det var min kammerat som var ved at købe den, ved et tilfælde opdagede vi at stelnummeret var blevet ændret, sikkert mens den stadig kørte hjemme i Italien et sted, da importpapirerne passede med det nye nummer. En rigtig lortesag…
Hej,Vi har selv været ude for noget lignende, med en køber der ønskede at handlen på en brugt bil skulle gå tilbage. Jeg vil anbefale dig at tage kontakt til en advokat, da det er meget vigtigt at du får grebet sagen rigtig an fra starten. Loven er ikke altid styret af logik, men af procedurer.Hvis du havde en forsikring på bilen dengang med retshjælp (eller har en hustands/famlie forsikring med retshjælp) kan du muligvis få økonomisk hjælp til en advokat samt evt. videre retsligt forløb. Held og lykke! Hilsen Johnny – medlem nr. 58